piątek, 26 sierpnia 2011

Holidays, don't leave me!

Jak widzicie nowy nagłówek trochę zainspirowany z bloga adancing-queen. A dzisiejszy zestaw prosty i letni, idealny na ostatnie dni wakacji. Teraz ta bluzka stała sie jedna z moich ulubionych i nosze ją teraz cały czas póki mogę i póki jest ciepło. Do tego połączyłam to z moimi nowymi szortami z bershki które kupiłam na wyprz za 20 zł ;) A stało się to tylko dlatego że jak już chciałam wyjść bo nie było mojego rozmiaru spodenek jakas miła pani dała mi inny rozmiar bo ona ich jednak nie chciała ;) I tak mamy idealny letni set. Korzystajmy z wakacji póki je mamy!








 bluzka-szafa mamy
spodnie-bershka
torebka-bazarek
buty-NY
naszyjnik-cubus
pierścionki-stradi, RI, reserved



Biore udział w konkursie na: http://evelinefashion-diary.blogspot.com/
wybrałam:

4 komentarze:

  1. Świetny zestaw! Bluzka bardzo mi się podoba jak i spodenki:)

    www.muaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki z konkursu są świetne, podoba mi się kolor spodenek ostatnio takie nabyłam, ... do biegania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny set w letniej kolorystyce :) fajna torba i buty :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń