piątek, 11 listopada 2011

Don't cry

Przepraszam za nieobecność ale jak narazie zero czasu na jakiekoolwiek zdjęcia. I jeszcze do tego teraz jestem chora i zamiast cieszyć się wolnym piątkiem to siedze w domu, chociaż w sumie czekałam na coś takiego aby wreszcie posiedzieć przed komputerem i porobić rzeczy których już dawno nie robiłam.

Wyobrażacie sobie że 2 lata cięzkiej pracy i trudu poszło na marne? Jak juz myślałam że wychodze na prostą, czyjaś decyzja zmienia wszystko. Na szczęscie jest jedno rozwiązanie, niestety nie na długo. Czekam na stabilizację.

Niektórzy odchodza inni przychodzą a ja nadal czekam na tego kogoś kto będzie przy mnie cały czas. Kiedy przegladam inspirujące, świateczne zdjęcia, jeszcze bardziej mi smutno że nie moge ich spędzić z kimś wyjątkowym. Może kiedyś przyjdzie i do mnie szczęście?

Dzisiaj tylko inspiracje. Zdjęcia będa najszybciej w przyszły weekend. A i wogle w czwartek Versace dla H&Mu! I tak nic nie kupie ale chociaz nacieszę oko w przerwie szkolnej bo H&M mam jeden przystanek od szkoły. A w piątek premiera przed świtem!

EDIT: Potrzbuje kasy i chce sprzedać kilka rzeczy. Narazie jest co cała saga zmierzch w dobrym stanie w tym jedna książka w grubej oprawie. Oprócz tego "przewodnik po filmie zmierzch" i film zmierzch z edycji limitowanej. Z czasem będę mówic co mam do sprzedania. Mam jeszcze parę książek, może się znajda jakies ciuchy.















inspiracje z weheartit.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz