sobota, 7 stycznia 2012

New in













Ehh znowu nie udało mi się zrobic zdjęć. Mam jedna sesję w zanadrzu zrobioną w domu ale dodam ją w tygodniu. Właśnie teraz kiedy mam masę nowych ciuchów nie mam jak i kiedy robić zdjęć. Moje wrażenia po sylwestrze sa naprawde dziwne. Chociaż było nawet fajnie. Cały ten tydzień był i nadal jest pełen różnych zdarzeń, pomimo że mam mase nauki cały czas coś robię i gdzieś wychodzę, dzisiaj kolejne zakupy, jutro WOŚP i pewne spotkanie które może zmienić pewną bardzo ważną rzecz.
Jeśli chodzi o ferie to wyjeżdżam na całe dwa tygodnie ale za to będe mieć pełno nowych zdjęć, uwaga! zdjęcia i stylizacje będą letnie! ;)

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudne łupy!
    Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka mi się podoba- reszta nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  4. wpadła mi w oko ta kremowa sukienka! kocham klasyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka - rewelacja ; )
    Można wiedzieć ile kosztowała ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy kupiłaś. Podoba mi się sukienka, kimono i kurtka najbardziej:)
    F.

    OdpowiedzUsuń