niedziela, 15 kwietnia 2012

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

To juz rok! Nie mogę uwierzyć, tak szybko zleciało.Tyle sie działo przez ten okres,tu jak i w moim własnym życiu. Moge nawet powiedzieć że to najbardziej burzliwy, emocjoinalny, zmienny i najważniejszy dotychczas rok. Wiem że nie dodawałam zbytnio często postów, ale chciałabym bardzo to zmienić. Takie dni jak ten idealnie nastrajają do zmian i mam nadzieję że w przyszłości spełnionych obietnic. Tak więc OBIECUJĘ:
-częściej dodawać posty
-częściej dodawać zdjęcia z sesji w plenerze
-poświęcić ten blog bardziej modzie
-DBAĆ O WAS!
Szkoda mi troche że przez ten cały rok uzbierało sie tak mało tych których interesuje mój blog i którzy śledzą go regularnie, ale wiem że jest to wyłącznie moja wina i za malo poświęciłam sie temu blogowi.
Moda odgrywa w moim życiu ważna rolę i chcę owoce tej pasji przekazać Wam. Mam nadzieję że moje pomysły będą dla Was inspirujące i będziecie tu wpadać częściej.
Podsumowując, dziękuję za ten rok i za przyszłe lata które mam nadzieje tu jeszcze spędzę. Tak więc: Happy Birthday Macchiatto!

1 komentarz:

  1. Czas leci zdecydowanie za szybko, a my niestety nie mamy na to najmniejszego wpływu :(
    Życzę jeszcze wielu, wielu lat, powodzenia i popularności!:*

    Obserwuję (;

    OdpowiedzUsuń